MC2:
Visual identity
2014


[EN] Global visual identity system for the MC2: Grenoble, national scene. Logotype and graphic charter. Adaptation of all communication media paper and screens. Season brochure 14/15 and 15/16 (editorial design, art direction and layout).Welcome booklet, stationery, room sheets. Conception and design of the website and digital communication. Renewal of the building's signage system. With Clément Le Tulle Neyret, Ghislain Mirat and Antonin Hako.

[FR] Système d’identité visuel global pour la MC2: Grenoble, scène nationale. Logotype et charte graphique. Adaptation de l'ensemble des médias de communication papiers et écrans. Brochure de saison 14/15 et 15/16 (conception éditoriale, direction artistique et maquette). Livret d’accueil, papeterie, feuilles de salle. Conception et design du site internet et de la communication digitale. Renouvellement du système signalétique du bâtiment. Avec Clément Le Tulle Neyret, Ghislain Mirat et Antonin Hako

Typography: Programme, Optimo.

contact(at)cataloguestudio.fr
copyright 2005-2020